- Wymagania niezbędne:
- Spełnia jeden z poniższych warunków:
- Ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3 – letnią praktykę w księgowości,
- Ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6 – letnią praktykę w księgowości,
- Jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- Posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów,
- posiada obywatelstwo polskie
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe oraz za przestępstwa popełnione umyślnie,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- jej stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na w/w stanowisku
- Wymagania dodatkowe:
- Znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,
- Znajomość zasad finansowania jednostek samorządu terytorialnego,
- Doświadczenie w prowadzeniu księgowości budżetowej,
- Umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, sprawozdań budżetowych, bilansów, zestawień zmian w funduszu jednostki, tworzenia prognoz, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,
- Biegła znajomość przepisów prawa: m.in. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości.
- Znajomość programów komputerowych stosowanych w księgowości,
- Posiadanie takich cech osobowości jak: komunikatywność, dyskrecja, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność stosowania przepisów prawa, umiejętność pracy w zespole, punktualność,
- Samodzielność i rzetelność przy wykonywaniu obowiązków służbowych,
- umiejętność sprawnej organizacji pracy;
- umiejętność stosowania i interpretacji przepisów
- Zakres wykonywanych działań na stanowisku:
Zadania Z-cy głównego księgowego będą wynikały ze szczegółowego zakresu obowiązków przydzielonego pracownikowi. Zakres zadań obejmuje współpracę z głównym księgowym Centrum Usług Społecznych w Łapach i obejmuje:
- Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym oraz nanoszenie klasyfikacji budżetowej,
- Wykonywanie bieżących analiz, zapisów księgowych na kontach analitycznych i syntetycznych,
- Kontrola nad planem wydatków,
- Doksięgowywanie i prowadzenie kont pozabilansowych ( m.in. zaangażowanie i plan finansowy wydatków budżetowych),
- Dekretacja i księgowanie dowodów księgowych,
- Sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, półrocznych, rocznych do urzędu miejskiego wraz z opisem
- Praca na programie Budżet i archiwizacja bazy danych programu Budżet,
- Praca na programie Rejestr VAT, SJO Bestia,
- Przygotowywanie ewidencji zakupów i sprzedaży Vat niezbędnej do sporządzania cząstkowej deklaracji VAT-7,
- Kontrola prawidłowości rozliczeń finansowych za usługi, dostawy i inne wydatki,
- Co miesiąc uzgadnianie kont ( zestawienie obrotów i sald)
- Obsługa finansowo – księgowa dla jednostki organizacyjnej Centrum Opiekuńczo – Mieszkalne w Daniłowie Dużym.
- Zastępowanie głównego księgowego podczas jego nieobecności .
- Współpraca w zakresie realizacji powierzonych zadań oraz zadań zleconych przez Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Łapach.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys zawodowy (CV),
- list motywacyjny,
- kopie lub odpisy świadectw, dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie stażu pracy,
- kwestionariusz osobowy (dostępny na stronie https://9660591331.bip.gov.pl w zakładce „ ogłoszenia o pracę”),
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych (dostępny na stronie https://9660591331.bip.gov.pl w zakładce „ ogłoszenia o pracę”),
- oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną Administratora Danych Osobowych do celów rekrutacyjnych, (dostępny na stronie https://9660591331.bip.gov.pl w zakładce „ ogłoszenia o pracę”)
- podpisane oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów oraz przestępstwo skarbowe
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Podpisane oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku z-cy głównego księgowego ,
- inne dodatkowe dokumenty poświadczające inne posiadane kwalifikacje i umiejętności, referencje.
- Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie p.21 lub przesłać na adres Centrum Usług Społecznych, 18-100 Łapy, ul. Główna 50, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko pracy – Zastępca głównego księgowego w Centrum Usług Społecznych ” do dnia 03.02.2023 r. do godziny 10.00 (decyduje data wpływu do CUS w Łapach).
6. Warunki pracy na stanowisku:
- Rodzaj umowy: umowa o pracę na podstawie przepisów Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych, pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas nieokreślony.
- Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy( 8 godz. dziennie, 40 godz. tyg., w godz. 7.30 – 15.30)
- Miejsce pracy: Centrum Usług Społecznych w Łapach, ul. Główna 50,
- Praca administracyjno – biurowa z wykorzystaniem komputera i innych urządzeniach elektronicznych,
- Wynagrodzenie: zgodnie z przepisami.
7. Informacje dodatkowe:
- oferty, które wpłyną do Centrum Usług Społecznych niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Usług Społecznych w Łapach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia wynosi poniżej 6 %.
- oświadczenia i dokumenty składane w drodze przeprowadzanego konkursu muszą być podpisane własnoręcznie,
- dokumenty (oferta) kandydata, który zostanie wyłoniony w procedurze konkursowej, zostaną dołączone do jego akt osobowych,
- dokumenty (oferty) pozostałych osób, biorących udział w konkursie, które nie zostały w jego wyniku zatrudnione, będą przechowywane w czasie do 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, niezwłocznie po tym terminie, na prośbę osoby bezpośrednio zainteresowanej, będą zwrócone, w przeciwnym wypadku zostaną zniszczone,
- dokumenty (oferty) osób, które z powodów niespełnienia wymagań formalnych, nie wzięły udziału w konkursie, nie będą odsyłane; będą zwrócone na prośbę osoby bezpośrednio zainteresowanej niezwłocznie po zakończonym postępowaniu, w przeciwnym wypadku zostaną zniszczone,
- konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: – I etap – sprawdzenie ofert pod względem formalnym bez udziału kandydatów, – II etap – rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami spełniającymi wymogi formalne. O terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani telefonicznie.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej na cuslapy.pl oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej dostępny na stronie https://9660591331.bip.gov.pl w zakładce „ogłoszenia o pracę” oraz na tablicy ogłoszeń Centrum Usług Społecznych w Łapach
Łapy, dn. 23.01.2023 r.
Katarzyna Żukowska – Koc
Dyrektor
Centrum Usług Społecznych w Łapach
Ogłoszenie o naborze na Z-ca głównego księgowego
Obowiązek informacyjny kandydaci do pracy
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych