Centrum Usług Społecznych w Łapach

Nr telefonu

85 7152550

Email

kontakt@cuslapy.pl

Lokalizacja

Główna 50, Łapy

Centrum Usług Społecznych w Łapach

Nr telefonu

85 7152550

Email

kontakt@cuslapy.pl

Lokalizacja

Główna 50, Łapy

19/11/2024

Dyrektor Centrum Usług Społecznych w Łapach ogłasza nabór na stanowisko Informatyka w Centrum Usług Społecznych w Łapach.

  1. Wymagania niezbędne:
  • Wykształcenie minimum średnie o profilu informatycznym oraz 3 letni staż pracy, mile widziane wyższe lub w trakcie studiów informatycznych lub pokrewnych,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  • Nieposzlakowana opinia,
  • Umiejętność administrowania systemami operacyjnymi: LINUX, Microsoft Windows 10, Windows Server,
  • Administrowanie systemami bazodanowymi MSSQL, Firebird,
  • Umiejętność budowy i administracji sieci LAN,
  • Umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych,
  • Znajomość przepisów i zagadnień z zakresu informatyzacji podmiotów publicznych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych,
  • Biegła znajomość posługiwania się aplikacjami biurowymi MS Office,
  • Stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na w/w stanowisku.

  1. Wymagania dodatkowe:
  • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
  • Umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Posiadanie takich cech osobowości jak: komunikatywność, dyskrecja, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, odpowiedzialność, terminowość, punktualność,
  • umiejętność sprawnej organizacji pracy.

  1. Zakres wykonywanych działań na stanowisku:
  • Przygotowywanie programów komputeryzacji Centrum i merytoryczny nadzór nad ich wdrażaniem;
  • Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i programów komputerowych stosowanych i dopuszczonych do stosowania w Centrum;
  • Prowadzenie spraw dotyczących legalności stosowanego w Centrum oprogramowania komputerowego;
  • Serwisowanie sprzętu komputerowego, oprogramowania i systemów informatycznych – usuwanie usterek, nadzorowanie poprawności wykonywanych kopii baz danych programów, w tym konfiguracja automatycznego tworzenia kopii bezpieczeństwa;
  • Ewidencjonowanie oraz zarządzanie licencjami i oprogramowaniem znajdującym się Centrum Usług Społecznych, w tym sporządzanie inwentaryzacji sprzętu i programów komputerowych;
  • Tworzenie dokumentacji zgodnie z procedurami obowiązującymi u Zamawiającego; Prowadzenie dokumentacji w zakresie w zakresie ustalania uprawnień dostępu do danych komputerowych oraz ewidencjonowanie haseł dostępu dla poszczególnych użytkowników
  • Analiza formalna i merytoryczna projektów umów na usługi informatyczne w Centrum i rozliczanie ich realizacji;
  • Prowadzenie dokumentacji w zakresie w zakresie ustalania uprawnień dostępu do systemów komputerowych;
  • Archiwizacja systemów, aplikacji i baz danych oraz odtwarzanie danych archiwalnych w sytuacjach awaryjnych;
  • Wykonywanie drobnych napraw sprzętu komputerowego Centrum i koordynacja spraw w zakresie wykonywania większych remontów i usuwania awarii;
  • Zapewnianie utrzymania sprzętu komputerowego w dobrym stanie technicznym, w tym wykonywanie przeglądów;
  • Instalacja uaktualnionych wersji oprogramowania na stanowiskach roboczych oraz zarządzanie nimi;
  • Instalacja zakupionego nowego sprzętu komputerowego;
  • Pomoc przy prowadzonych przez CUS postępowaniach przetargowych, a w szczególności opracowywanie specyfikacji technicznych na kupowany sprzęt komputerowy i oprogramowanie, weryfikacja otrzymanych ofert pod kątem zgodności z warunkami postępowań;
  • Administrowanie serwerami i infrastrukturą sieciową na terenie Centrum;
  • Konserwacja i serwis sieci komputerowych;
  • Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Centrum i innych stron internetowych Centrum wskazanych przez przełożonego;
  • Opracowywanie projektów i wdrażanie regulaminów zabezpieczenia danych komputerowych i ochrony sieci teleinformatycznych;
  • Prowadzenie instruktażu pracowników Centrum w zakresie obsługi sprzętu informatycznego, ochrony bezpieczeństwa danych;
  • Obsługa techniczna wszystkich stanowisk komputerowych w Centrum oraz obsługa monitoringu; obsługa stacji roboczych i urządzeń sieciowych;
  • Planowanie i analiza zapotrzebowania na infrastrukturę informatyczną dla użytkownika końcowego; planowanie polityki IT;
  • Wsparcie techniczne dla użytkowników w zakresie problemów związanych ze środowiskiem teleinformatycznym;
  • Nadzór nad serwerownią;
  • Wykonywanie innych poleceń zleconych przez przełożonego.

  1. Wymagane dokumenty:
  • życiorys zawodowy (CV),
  • list motywacyjny,
  • kopie lub odpisy świadectw, dyplomów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie stażu pracy,
  • kwestionariusz osobowy (dostępny na stronie https://9660591331.bip.gov.pl w zakładce „ogłoszenia o pracę”),
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych (dostępny na stronie https://9660591331.bip.gov.pl w zakładce „ogłoszenia o pracę”),
  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną Administratora Danych Osobowych do celów rekrutacyjnych, (dostępny na stronie https://9660591331.bip.gov.pl w zakładce „ogłoszenia o pracę”)
  • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
  • podpisane oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku Informatyka,
  • inne dodatkowe dokumenty poświadczające inne posiadane kwalifikacje i umiejętności, referencje.
  • kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1135 ze zm.), obowiązany jest do złożenia wraz z wymienionymi dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

  1. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie p.21 lub przesłać na adres Centrum Usług Społecznych, 18-100 Łapy, ul. Główna 50, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko pracy – Informatyk w   Centrum Usług Społecznych” do dnia 03.12.2024 r.  do godziny 10:00 (decyduje data wpływu do CUS w Łapach).

  1. Warunki pracy na stanowisku:
  • rodzaj umowy: umowa o pracę na podstawie przepisów Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych, pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas nieokreślony.
  • wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy (8 godz. dziennie, 40 godz. tyg.)
  • miejsce pracy: Centrum Usług Społecznych w Łapach, ul. Główna 50,
  • wynagrodzenie: zgodnie z przepisami.

  1. Informacje dodatkowe:
  • oferty, które wpłyną do Centrum Usług Społecznych niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
  • wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Usług Społecznych w Łapach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia wynosi poniżej 6 %.
  • oświadczenia i dokumenty składane w drodze przeprowadzanego konkursu muszą być podpisane własnoręcznie,
  • dokumenty (oferta) kandydata, który zostanie wyłoniony w procedurze konkursowej, zostaną dołączone do jego akt osobowych,
  • dokumenty (oferty) pozostałych osób, biorących udział w konkursie, które nie zostały w jego wyniku zatrudnione, będą przechowywane w czasie do 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, niezwłocznie po tym terminie, na prośbę osoby bezpośrednio zainteresowanej, będą zwrócone, w przeciwnym wypadku zostaną zniszczone,
  • dokumenty (oferty) osób, które z powodów niespełnienia wymagań formalnych, nie wzięły udziału w konkursie, nie będą odsyłane; będą zwrócone na prośbę osoby bezpośrednio zainteresowanej niezwłocznie po zakończonym postępowaniu, w przeciwnym wypadku zostaną zniszczone,
  • konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap – sprawdzenie ofert pod względem formalnym bez udziału kandydatów, II etap – rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami spełniającymi wymogi formalne. O terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani telefonicznie.
  • Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej na www.cuslapy.pl oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej dostępny na stronie https://9660591331.bip.gov.pl w zakładce „ogłoszenia o pracę” oraz na tablicy ogłoszeń Centrum Usług Społecznych w Łapach.

Łapy, dn. 19.11.2024 r.